Hersteld de economie in 2013?

Diagram van hbd.nl: cijfers berekend door CBS, HBD en CPB
De status van de Nederlandse economie is de afgelopen tijd minder rooskleurig en veerkrachtig als verwacht. Na het ontstaan van de crisis in 2009 was het altijd de verwachting dat deze crisis binnen twee jaar zou zijn afgelopen. In 2010 is er sprake van een tamelijk forse groei en was er zelfs sprake van herstel.

Nadat in 2011 opnieuw sprake was van een recessie was het wachten op de economische ontwikkelingen in 2012. In 2012 zijn de cijfers van de Nederlandse economie opnieuw gezakt. Er blijkt een afname van ongeveer 0,5%. Voor 2013 is het de hoop en verwachting van vooral de politiek dat de economie weer enigzins zal herstellen.

De praktische vraag van veel uit ons midden is, wat gebeurd er als de economie in 2013 sterk afneemt. Welke gevolgen zal dat hebben? En dan vooral voor de Europese unie en het welzijn van de Westerse Economie. Graag nodigen wij u daarom uit om te kiezen tussen vier antwoorden in onze 'poll'. De economie zal in 2013:
  • Herstellen
  • Groeien
  • Niet groeien
  • Afnemen
  • Sterk afnemen

9 opmerkingen:

Riem & Zo zei

Als je vandaag hoort dat we voor de 3e keer een recessie beleven binnen 2 jaar (= 2 achtereenvolgende kwartalen van krimp) dan vrees ik dat we nog minimaal een jaar zullen moeten wachten alvorens we weer mogen denken aan een voorzichtige groei.

Eelco zei

Een jaar later is inderdaad gebleken dat er sprake is van voorzichtige groei!

Ronals zei

Als je de faillissementen bekijkt van de vorige maandzou je denken dat de economie nog niet op zijn weg terug is dit jaar. Toch zal de economie weer herstellen in 2014.

maria vero zei

We bieden leningen aan alle eerlijke personen voor de noodzaak om verschillende projecten uit te voeren (waaronder de aankoop van appartementen, autoverkoop, investeringsleningen, schuldaflossing, huurbetaling of andere personeelskosten).

E-mail: info@creditfinance-bank.com
E-mail: Rolandgadner@outlook.de
WhatsApp-nummer: +33784505888
Website: www.creditfinance-bank.com

Anoniem zei

Hallo allemaal, ik ben super enthousiast vandaag. Ik zag opmerkingen van mensen die al een lening van LAPO MICRO FINANCE hadden ontvangen en toen besloot ik me aan te melden op basis van hun aanbevelingen en slechts enkele uren geleden bevestigde ik een totaalbedrag van eur 50.000 euro dat ik op mijn eigen bankrekening had aangevraagd. Dit is echt geweldig nieuws en ik adviseer iedereen die een echte lening nodig heeft om een aanvraag in te dienen via hun e-mail: lapofunding960@gmail.com

linda zei

HOE KREEG IK MIJN LENING VAN DIT GROTE BEDRIJF

Hallo mijn lieve mensen, ik ben Linda McDonald, woon momenteel in Austin Texas, VS. Ik ben op dit moment een weduwe met drie kinderen en ik zat vast in een financiële situatie in april 2018 en ik moest mijn rekeningen herfinancieren en betalen. Ik heb geprobeerd leningen te zoeken bij verschillende kredietverstrekkers, zowel privé als zakelijk, maar nooit met succes, en de meeste banken hebben mijn krediet geweigerd, niet ten volle ten prooi vallen aan die schurken die hen zelfgeldlener noemen, ze zijn allemaal oplichterij, alles wat ze willen is jouw geld en u zult niet meer van hen horen dat ze het mij twee keer hebben aangedaan voordat ik de heer David Wilson ontmoette. Het interessantste is dat mijn lening binnen 74 uur aan mij is overgemaakt, dus ik zal u adviseren contact op te nemen met de heer David als u bent geïnteresseerd in het verkrijgen van een lening en u weet zeker dat u hem op tijd kunt terugbetalen. U kunt contact met hem opnemen via e-mail ……… (davidwilsonloancompany4@gmail.com) Geen kredietcontrole, geen mede-ondertekenaar met slechts 2% rente en betere aflossingsplannen en schema als u contact moet opnemen met een bedrijf met betrekking tot het veiligstellen van een lening zonder onderpand, neem dan vandaag nog contact op met de heer David Wilson voor uw lening

Ze bieden allerlei soorten leningen aan

Lening op korte termijn (5_10 jaar)
Langlopende lening (20_40)
Lening op middellange termijn (10_20)
Ze bieden een lening aan
Woninglening ............., Zakelijke lening ........ Schuldlening .......
Studielening .........., lening voor opstarten van bedrijven
Zakelijke lening ......., Bedrijfslening .............. enz
E-mail .......... (davidwilsonloancompany4@gmail.com)
Als het gaat om financiële crisis en lening, dan is de financiële lening van David Wilson de plek om naartoe te gaan, vertel hem alsjeblieft dat ik mevrouw Linda McDonald je veel geluk toewees ... ....

zalina dianto zei

Nama: ........ Zalina Diato
Pekerjaan ....... Direktur
Jumlah pinjaman yang diterima ... € 6,4 juta
Suku Bunga ..... 1%
Perusahaan pinjaman ...... AASIMAHA ADILA AHMED LOAN FIRM
Email ..... aasimahaadilaahmed.loanfirm@gmail.com

Nama saya zalina dari Asia. Saya tinggal di sini di Linz. Saya seorang investor real estat yang besar. Saya menikah dengan orang jahat yang merusak semua yang telah saya kerjakan dan bangun selama 31 tahun. Dia membuat saya menjadi hutang bank dan saya tidak bisa membayar, properti saya di sisi laut siezed saya mendekati banyak bank dan tidak ada bank yang siap memberi saya pinjaman karena saya mendapat kredit buruk, saya berterima kasih kepada ALLAH karena membuat kesedihan saya berakhir melalui AASIMAHA ADILA AHMED LOAN FIRM.I membaca jurnal bisnis beberapa hari yang lalu ketika saya menjumpai banyak kesaksian tentang perusahaan pinjaman terkemuka yang membantu meningkatkan hutang dan memberikan pinjaman untuk investasi tanpa tekanan seperti bank-bank komersial. Saya mengambil email dan mendaftar, saya suka lelucon ketika saya mendapat pinjaman di akun saya. AASIMAHA ADILA AHMED LOAN FIRM memberi saya (€ 6,4 juta), pada tingkat suku bunga 1%, saya ingin memberi tahu siapa pun yang ingin perusahaan pinjaman yang sah untuk menghubungi AASIMAHA ADILA AHMED LOAN FIRM yang menawarkan 100% Geniue dan garansi pinjaman. mulai membayar hutang saya dan menghidupkan kembali bisnis saya. Semoga Tuhan memberkati Anda.

Mendaftar di: aasimahaadilaahmed.loanfirm@gmail.com

Roberto Kenneth zei

Snel zakelijk lenen of rekeningen betalen tegen 3% rente? Wij bieden zakelijke lening, persoonlijke lening, woningkrediet, autolening, studielening, schuldconsolidatielening e.t.c. ongeacht uw kredietscore. We zijn gegarandeerd in het verstrekken van financiële diensten aan onze talrijke klanten over de hele wereld. Met een maximale looptijd van 1 tot 30 jaar, varieert onze lening van 2.000 euro (tweeduizend euro) tot $ 50.000.000,00. (Vijftig miljoen euro). We lenen ook in USA DOLLARS, EURO en PONDEN! Neem voor meer informatie contact met ons op via deze e-mail: (robertokennety@gmail.com), of WhatsApp: +1(518)219-0838

Roberto Kenneth zei

Heeft u problemen met het krijgen van een lening voor werkkapitaal bij lokale banken en andere financiële instellingen? Deze dienst is bedoeld om financiële steun te bieden aan individuen, zakenmensen en vrouwen in het bedrijfsleven. Als u geïnteresseerd bent, neem dan nu contact met ons op via e-mail: robertokennety@gmail.com Of bel +1(518)219-0838.