Feestbussen steeds bekender

Het aanbod van feestbussen in Nederland en Belgiƫ wordt steeds groter. Waar vanaf een jaar of twintig geleden vooral de feesten zelf in opkomst waren, richt men zich nu vooral op het traject erna en voor.

Zo werden after parties in de jaren 90 al erg populair voor zowel de clubeigenaren als uiteraard de feestgangers zelf. Nu in de jaren 2010 en later zijn feestbussen een steeds bekender begrip. In Nederland zijn al een aantal feestbusbedrijven actief.

Bron: http://feestbus.wordpress.com

3 opmerkingen:

patricia zei

Zeer interessant blog.

Anoniem zei

Hallo allemaal, ik ben super enthousiast vandaag. Ik zag opmerkingen van mensen die al een lening van LAPO MICRO FINANCE hadden ontvangen en toen besloot ik me aan te melden op basis van hun aanbevelingen en slechts enkele uren geleden bevestigde ik een totaalbedrag van eur 50.000 euro dat ik op mijn eigen bankrekening had aangevraagd. Dit is echt geweldig nieuws en ik adviseer iedereen die een echte lening nodig heeft om een aanvraag in te dienen via hun e-mail: lapofunding960@gmail.com

Rachel Courtney zei

Ben je financieel down? Op zoek naar een lening? Wij bieden persoonlijke leningen, zakelijke leningen, studentenleningen, autoleningen en leningen om rekeningen af te betalen van $ 5.000 tot $ 10.000.000,00, dollar / euro, tegen een rentepercentage van 2%. Neem contact met ons op via e-mail: mobillfunding@hotmail.com of voeg ons toe op whatsApp: +16468789104